marți, 25 noiembrie 2014

Cum Sa-ti Prelungesti Viata

Salut,


...martea trecuta 18/11/2014, a sosit la Oradea Mare-Bihor,pe str.Decebal nr.23,
unde momentan(de 5 ani) exista CERAGEM.....Mr.KIM !

Cine este acest OM...Mr.KIM ?!...promotorul CERAGEM!.

Omul care a venit cu ideea de a deschide si in ROMANIA,centre CERAGEM.

.....................................................................................................................................

..ma asteptam ca domnul KIM,sud-coreeanul sa fie protejat de body-guarzi ,sa puta a parfum
de la o posta s.a.m.d
..ei bine draga cititorule,dl.KIM a venit imbracat modest,ingrijit si cu body-guard translator:
  doamna GABRIELA :)

..ASA seminar cu Informatii detaliate mai rar....dar exista.
      

Am inteles ca acest Eveniment Special este UNIC.


                                             
La acest Eveniment participa toate persoanele interesate.....de...
Cum Sa-ti Prelungesti Viata?!


...am inteles ca de la varsta de BEBELASI si pina la cele vesnice,poti folosi cu incredere
 TOATE produsele CERAGEM.
..pentru a le descoperi intra in sala si intereseaza-te....este Gratuita Informatia si nu numai..


C4:este un mod de viata V.I.P

   

EU,am fost foarte bolnav,nici nu stiu ce nu am avut,dar...am aflat din sedintele
sustinu-te de Angajatele CERAGEM,sedinte cu tema de Informatie despre 
BENEFICIILE tratamentelor cu PRODUSE CERAGEM,sedinte transmise
Profesionist...dar am aflat si cit de grav am fost bolnav.
Bine,nu sant 100% vindecat,dar ameliorarea durerilor si mobilitatea s-au imbunatatit
considerabil   ;)

......daca considera-ti ca ceva nu este in regula,incerca-ti Gratuit&Nelimitat CERAGEM !

Cu drag,
  Duta Florin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu