joi, 4 decembrie 2014

Cum sa-ti Prelungesti Viata/gtg info

Despre Enviro Tabs /gtg-romania.ro


Salut,



Numele meu este Duta Florin si va prezint Afaceri la Cheie,motivul fiind unul singur:
 '' Sansa de a deveni Propriul Tau ...(Stapin,Sef,Boss etc)''......

                      ........................ PRIMUL MEU BLOG

...asa incepea ,,pionieratul'' meu in on-line,prin 08/10/2012 cind habar nu aveam de:
  • ,,platforme'' 
  • ''bloguri'''
  • 'domenii'''
  • 'hosting'''
  • 'ebook'''
  • 'autoresponder'''
  • 'nisa''
  •  etc :)
  1.       ...si plateam bani grei la tot felul de ''curu(guru)''de pe net.
 ... zilnic 100 ron:
  • afacere-on -line
  • adsene
  • bani pe net
  • academia...de tot felul,sau tot felul de academii (fuck)                      
  • maildirect
  • viva sms
  • chestionare
  • ppc
  • cartea''atingerea''...saraciei
     + etc....pina am cheltuit si Alocatia Copiilor pentru,, Investitii''
..... asa cum vezi.....CEATA pe Internet .
Stii si Tu ....asta...,pina cand(e o vorba)..Timpul le rezolva pe toate :)
Am avut'' Sponsori''-.(dupa ce m-am inscris,nici mapa de prezentare,nici produsele)
Dar....Timpul le rezolva pe toate sau mai bine zis:
  ,,Oamenii Profesionisti Te Ajuta sa le Rezolvi pe Toate.''
 ...acum sant o gramada de Traineri..daca stiam unul si Eu.....niciodata nu-i tarziu ;)
DA ,este Adevarat...munca,munca,munca si asta inseamna nopti nedormite.
....................................................PERSEVERENTA ....ASA SE SPUNE !
...............................................................................................................................................................
OK!......DECI.....INDUSTRIA MLM nici macar nu stagneaza,ci,ESTE in plina EXPANSIUNE

Hai sa iti arat  ;)

                      
                                                                                                                                                                   







                              


                            









inainte de folosirea pastilelor.....................................dupa folosirea pastilelor EnviroTabs 









                                                         

PS:
Sa nu te plictisesc cu Teoria Mea,am ales sa-ti vorbesc despre aceasta Afacere,prin bannere!
....daca esti interesat(a) de aceasta Oportunitate ,venita .. din Irlanda, datorita unui Roman
Adevarat,domnul Petty!....intra pe BLOGUL MEU ...si te invat si pe tine!


Cu drag,
        Duta Florin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu