marți, 17 februarie 2015

Cum Sa-ti Prelungesti Viata/telekom

Despre viteza Internet


Salut !

...a trecut ceva timp de cand nu am mai postat nici o informatie pe blog si asta pentru ca ,deocamdata,in Romania totul depinde de vreme, :))  inclusiv viteza internetului de la Telekom.


...desi am avut o gramada de idei,nu am dorit sa devin instantaneu..scriitor si sa visez cai verzi pe pereti sau atingeri...in viitor .
...ar fi multe de comentat dar nu este FB aici,asa ca am sa folosesc blogul meu,asa cum l-am numit de la inceput,pentru...PROFIT$ .


de astazi ma ocup si de alte task-uri...serioase si legale,pentru ca de restul isi bat capul ''altii''

OK,daca esti interesat(a) ,e foarte bine,daca nu ignora ce anunt eu aici.............pentru ca-mi pasa.......de Romani.....!

salut!locuri de munca:Germania,Olanda-tel.0721427588[L-V 8.30-12 ; 13-16,30] sambata 9-16.        *detalii 0787898567wink emoticon


pentru UK,intra pe site:http://www.zaiteam.com/index.php?aff_id=11
...asa ca AIProfit$,daca te abonezi la noutati ;)


Cu drag,

                FLORIN DUTA .

                             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu