miercuri, 20 mai 2015

Cum Sa-ti Cresti Copii / copii cuminti

Despre Copii

Salut ,


azi am sa scriu un articol despre copii...












...daca tot nu am luat ( CURSUL)  membriliardar de la
Tudor Mateescu
omul care te invata ce sa faci si cum sa faci...
$$$$$$$$$$$$$$$-on line.

Am promis ca in Articolele Mele,iti voi pune...
1 Link Special care sa te Ajute in luarea unor
Decizii,atunci cand te Hotarasti...sa..........
Pleci in Vacanta si sa-ti intre si Bani in Cont.


NU scriu pentru meseriasi,scriu pentru cei care,
inca mai cred in ..trimite bani in plic,etc.


Daca pe viitor,Vrei sa nu pierzi timpul pe FB
(facebook),aboneaza-te la newsletter si
Zilnic,vei primi ceva Interesant de ....AHA!

Poti sa-mi lasi comentarii,poti sa ma intrebi orice,
atat cat Ma Pricep,am sa te ajut,daca nu stiu,sau mai trebuie
adaugat ceva la Informatie....gasim Solutia.


Ma pregatesc sa scriu un E-book,asa ca stai pe aproape,
ceva Interesant si cu Trimitere la Sursa o sa Afli.

Ti-am Promis cateva sfaturi despre Copii













Cum Sa Faci sa Ai Un Copil Calm!!!

  • RABDAREA-este Secretul armoniei in relatiile cu Copii.
Modul in care abordati problemele de zi cu zi, serveste  drept
exemplu copiilor si le influenteaza reactiile.

1.cand copii sunt obraznici ,incercati sa intelegeti ,
CE? le determina comportamentul.

Copii au nevoie de cea mai mare dragoste si atentie,
atunci cand se poarta cel mai rau.

2.Nu reactionati

3.Ignorati greselile de Comportament

4.Cumpararea unui PC este o alegere buna
...programele si jocurile pot stimula inteligenta.
(de la varsta de 5 ani)

5. Arta Distragerii-cea mai buna Metoda de a schimba 
un anumit tip de comportament.

6.Crizele de Isterie inceteaza daca nu va infuriati.

7.Indepartati-va-ca si cum nu ati observat nimic,..
dar
 Atentie:nu mergeti prea departe,sa nu intre 
in panica.

8.Puneti-i o intrebare sau faceti o remarca despre altceva,
care sa-i atraga atentia.

***Atunci cand Mama lipseste timp indelungat,
Copii sant predispusi la...Scandal :D !

maine voi scrie alt articol...popular !

Cu drag Duta Florin(care are 2 nazdravani-cadou..
            de la DUMNEZEU :)




Doamne Ajuta !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu