duminică, 17 mai 2015

Cum Sa Lucrezi Freelancer /fiverr cartea

Despre Freelancer

Salut,




asta noapte a fost alba pentru mine.

dupa mail-ul primit de la
PaulMelinte,m-am decis sa scriu zilnic,cite ceva interesant..
pe blogul meu...evident!

a..poate nu stiti cine este Paul?
omul cu informatii ...multe...gratuit


asa ca m-am pus pe treaba.

Am introdus stik-ul in acerV5 si am cautat o carte pe care..
am cumparat-o de foarte mult timp,dar am arhivat-o...undeva.

daca vrei sa cumperi Cartea,foloseste codul <FLORIN25>
si o sa ai reducere 25% din pretul ei.

Magia Cartilor Interesante

..........si  cum fac de obicei
Freelancerii,(lucreaza cind si cum si de unde vor)
mi-am facut Cont si astept comenzile.










important:

ca sa castigi bani on-line trebuie neaparat sa ai cunostinte
vaste in lucrul cu Pc-ul.

O spun din Experienta...
Am platit o gramada de Bani si nu am castigat nimic din 2012,
pentru ca am primit informatii incomplete...

(...intra aici....clik aici......cumpara aici.....s.a.m.d)

*****Intentia mea este sa scriu un e-book despre on-line..
din punctul meu de vedere...

Acolo o sa scriu cateva adrese...bune de citit.
prima adresa corecta care mi-a luat o noapte


*sfatul meu prietenesc este sa te abonezi la newsletter
si sa citesti mereu postarile respectivului site/blog
si ai sa devii expert ,fara sa arunci banii pe fereastra.

Cred ca ti-am dat destul de citit pentru urmatoarea luna.

Daca vrei sa faci ceva in on-line:

TREBUIE SA APLICI TOT CE STII,!!!












SUCCES SI $$$$

Cu drag
               Duta Florin(care pune in valoare cunostintele acumulate)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu