miercuri, 27 mai 2015

Cum sa fii liber / freelancer

Salut ,



azi am crezut ca-mi crapa capul.
Motivul: inca o teapa cu un curs on line
vai mama lui.




Noroc cu un Prieten,care stie....


De fapt ,finalul zilei a fost un 
portofoliu de Informatii
si toate OK.


Una dintre ele a fost ,urmatoarea :
''Lucreaza pe Freelancer''

BIP .....











Am trecut la treaba,
aveam cont din 2013 dar...

pe vremea aia imi prindeam urechile,desi ...
cumparasem ghidul afacerea on line(teapa)


In acest Articol,Te Invit si pe Tine
 daca ai cunostinte PC,
sa te gandesti la urmatorul Lucru:

Cum ar fi,sa Lucrezi Freelancer ?!!!
















.....si asta fara sa-mi platesti vre-un e-book?


INSCRIE-TE AICI 











Cu Drag 
                  Florin Duta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu